czwartek, 4 września 2014

Przygotowanie do realizacji marzenia

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam nieco więcej o temacie, który rozpoczęłam w poprzednim wpisie, a mianowicie o robieniu prawo jazdy. Oczywiście, jak zwykle, chciałam być dobrze przygotowana i już wcześniej zaczęłam rozglądać się za szkołą jazdy, która oferuje ciekawe warunki, jak choćby bezstresowe nauczanie oraz tanie kursy. Nie ukrywam, że cena miała dla mnie dość spore znaczenie, ale jeżeli ktoś z Was robi bądź robił w niedawnym czasie taki kurs, to orientuje się pewnie, że jeżeli dobrze się poszuka, to można znaleźć ośrodki z różnego rodzaju promocjami i zniżkami. Tych szkół jest naprawdę sporo, tak więc jest z czego wybierać. Dlatego właśnie postanowiłam przejrzeć różne oferty i porównać je, by wybrać najlepszą dla mnie.





W końcu, kiedy zapoznałam się z ofertami kilku różnych ośrodków, wybrałam taki, który wydawała się najbardziej przyjazny, gdzie było tanio, ale podobno skutecznie nauczano. Przynajmniej taki wniosek płynął z komentarzy byłych kursantów tej szkoły. Po dokonaniu wyboru, zadzwoniłam i umówiłam się na pierwsze zajęcia teoretyczne, które szczerze mówiąc trochę mnie nudziły, ale pewnie wynika to z faktu, że chciałabym już zacząć jeździć. I mam tu na myśli jazdę po mieście, no na początek czeka mnie jeszcze jazda po placu manewrowym, a dopiero później będę mogła wyjechać na miasto. Nie mogę się już doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz