poniedziałek, 1 września 2014

Pierwszy krok: przeprowadzka

Witam Was serdecznie, mam na imię Kasia i postanowiłam założyć bloga, na którym będę opisywać różne historie z mojego życia. Pomysł ten pojawił się, ponieważ ostatnio w moim życiu zaczęły się pewne zmiany, które chciałabym w pewien sposób uporządkować właśnie przy użyciu tego bloga.


Zacznę od tego, że ostatnio miała miejsce moja przeprowadzka, która związana jest z tym, że rozpoczynam studia, a kierunek, który chciałam studiować nie ma zbyt dobrej szkoły w moim mieście. Poza tym, traktuję to jako sprawdzenie czy poradzę sobie sama w mieście większym, niż moje rodzinne. Oczywiście jest trochę obaw, ale też pewna ekscytacja. Mam nadzieję, że sobie poradzę. Wiem, że sporo osób przeprowadza się po ukończeniu szkoły średniej, z powodu danego kierunku, uczelni, bądź braku szkoły wyższej w miejscu ich zamieszkania. Niektórzy są do tego zmuszeni, natomiast u mnie, był to raczej świadomy wybór, niż konieczność. W każdym razie, chciałam powiedzieć, zwłaszcza tym, którzy nie doświadczyli takiej przeprowadzki, że jest to całkiem spore wydarzenie w życiu młodego człowieka, które wymaga wcześniejszego przygotowania, a także początkowego zaklimatyzowania się w całkiem nowym otoczeniu. Ja na razie jeszcze cały czas się przyzwyczajam do tej nowej sytuacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz