środa, 3 września 2014

Niezależność to jest to

Kolejną tematyką jaką poruszę na tym blogu będzie kwestia, którą ostatnio postanowiłam się zająć, a mianowicie zrobienie prawo jazdy. Co prawda, na razie prawo jazdy nie jest mi niezbędne, ponieważ na co dzień i tak poruszam się głównie komunikacją miejską, jednak wychodzę z założenia, że skoro mogę już przystąpić do kursu, a następnie do egzaminu, to chcę to zrobić. Wydaje mi się bowiem, że jeżeli nie zrobię tego teraz, to później będę to dalej odkładać, co spowoduje spore opóźnienie, a także może pojawić się taka możliwość, że za kilka zwyczajnie nie będzie mi się chciało albo że nie będę miała tyle czasu, by poświęcić go na kurs, który przecież trochę trwa. A odbywanie kursu przez rok nie daje satysfakcji i według mnie nie pozwala także właściwie przygotować się do egzaminu.





Główną zaletą jaką jest posiadanie licencji kierowcy jest oczywiście niezależność. Wiadomo, że jest ona szczególnie widoczna w przypadku kiedy posiada się już swój własny samochodu, nie zmienia to jednak faktu, że zawsze łatwiej jest zabrać się kupno samochodu wtedy, kiedy posiada się prawo jazdy, niż kiedy dopiero trzeba je zrobić. Ja mam nadzieję, że jak tylko zdam egzamin, to uda mi się zacząć odkładać na samochód, do którego być może dołożą mi rodzice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz