wtorek, 2 września 2014

O przeprowadzce słów kilka

Jak wspominałam w poprzednim wpisie, niedawno przeprowadzałam się w związku ze studiami, które niedługo rozpocznę. Z racji tego, że była to przeprowadzka związana z odległością kilkudziesięciu kilometrów, nie przewiduję zbyt częstych odwiedzin w moim domu rodzinnym. Wiązało się to również z przewiezieniem większości moich rzeczy, a że nikt w mojej rodzinie nie posiada żadnego większego samochodu, który mógłby posłużyć przewiezieniu moich rzeczy, zmuszona byłam wynająć samochód od firmy oferującej tego typu usługi. Bałam się, że będą to bardzo wysokie koszty, dlatego zabrałam się do szukania odpowiedniej firmy już dużo wcześniej. Zależało mi bowiem na tym, żeby porównać oferty kilku firm i wybrać taką, która nie będzie oczekiwała majątku za wykonanie usługi.


Powiem Wam, że nawet nie przypuszczał, że obecnie istnieje tak wiele firm oferujących wynajem samochodów, sądziłam raczej, że nie ma zbyt dużego zapotrzebowania na takie usługi, a tu zaskoczenie. Naprawdę miała z czego wybierać i ceny także nie były niewyobrażalnie wysokie. Tak więc kamień spadł mi z serca, bo jeden problem miałam z głowy i to udało się go rozwiązać bez większych problemów, na które byłam już przygotowana. Ostatecznie cieszyłam się, że zdecydowałam się na takie rozwiązanie, bo udało mi się przewieźć wszystkie rzeczy nieuszkodzone, a nie płaciłam za to wcale tak dużo jak się spodziewałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz